Mudança nas regras para obtenção da cidadania eslovena

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Decreto 872, que altera o Decreto sobre os critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia

Baseado em 28º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS, nº 24/07 -. Texto oficial consolidado), o Governo da República da Eslovênia

REGULAMENTO
Que altera o Regulamento relativo aos critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia

1º Artigo
O regulamento sobre os critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS. º. 41/07 e 45/10) no 3º artigo alterado com a seguinte redação:

3º Artigo
(1) Para a naturalização excepcional de considerações nacionais podem aplicar o emigrante esloveno ou seus descendentes de 2ª geração, por descendência direta. Esta naturalização também pode vir da minoria eslovena autóctone em países vizinhos.

(2) A naturalização excepcional por razões nacionais, está disponível se o requerente do parágrafo anterior demonstra laços multi ativos pessoalmente com a República da Eslovênia nos últimos cinco anos em associações de eslovenos no exterior ou outros eslovenos expatriados, organizações de migrantes ou minorias. Naturalização excepcional de afinidade nacional também é possível, se o requerente tiver sido no parágrafo anterior a partir da cidadania eslovena perdoada por motivos justificáveis e pediu novamente por ele.

(3) a naturalização excepcional é também possível, no caso dos descendentes de eslovenos emigrantes que não preencham a condição de laços familiares no primeiro parágrafo e os requisitos do parágrafo segundo deste artigo, se houver razões excepcionais para sua cidadania nacional da República da Eslovênia.

(4) Destaque nacional especificado no parágrafo anterior deve ser feita se as operações do requerente contribuíram imensamente para o desenvolvimento social, econômico, científico, cultural ou outro da República da Eslovênia e tenha contribuído para aumentar a reputação internacional da República da Eslovênia.

(5) O pedido do requerente deve ser acompanhado de provas documentais para apoiar a sua ligação ativa ao segundo parágrafo deste artigo e provas. As organizações apropriadas devem atestar a sua atuação ativa por pelo menos cinco anos no segundo parágrafo do presente artigo. Se possível, a requerente deverá apresentar também os documentos oficiais emitidos no exterior, o que indica a sua definição de nacionalidade eslovena.

(6) Parecer sobre os critérios estabelecidos nos parágrafos segundo e quarto do presente artigo e elegibilidade para a cidadania da República da Eslovênia formada pelo órgão do governo responsável para a cooperação com os eslovenos no Exterior. Se essa autoridade na formulação de seu parecer, determina que requer informações adicionais sobre o candidato, através de serviços internos consulares do ministério para assuntos estrangeiros competente, o pedido da sua missão diplomática ou consular da República da Eslovênia”.

DISPOSIÇÕES FINAIS E TRANSITÓRIAS

2º Artigo
Os pedidos de cidadania da República da Eslovênia, no dia 13 da Lei de Cidadania da República da Eslovênia, que a aplicar as disposições do presente regulamento, devem ser resolvidas no âmbito das disposições do Regulamento relativo aos critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção da cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS., n º 41/07 e 45/1 O).

3º Artigo
Este regulamento entra em vigor no décimo quinto dia seguinte ao da sua publicação no Diário Oficial da República da Eslovênia.

Nr. 0.071 7-4/201 3

Ljubljana. de 13 mar 2013

EVA 201 3-1711-0011

O Governo da República da Eslovênia
Janez Janša
Presidente
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872. Uredba o spremembi Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. člena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije

Na podlagi 28. člena Zakona o drzavljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/07 – uradno prečiščeno besedilo) izdaja Vlada Republike Slovenije

UREDBO
o spremembi Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. člena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije

1- člen
V Uredbi o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. člena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS. št. 41/07 in 45/10) se 3. člen spremeni tako, da se glasi:

3- člen
(1) Za izredno naturalizacijo iz nacionalnih razlogov lahko zaprosi slovenski izseljenec ali njegov potomec do drugega kolena v ravni vrsti. Za to naturalizacijo lahko zaprosi tudi pripadnik avtohtone slovenske narodne skupnosti v zamejstvu.

(2) Izredna naturalizacija iz nacionalnih razlogov je mogoča, če prosilec iz prejšnjega odstavka izkazuje večletno osebno aktivno vez z Republiko Slovenijo in vsaj petletno aktivno delovanje v slovenskih društvih v tujini ali drugih slovenskih izseljenskih, zdomskih ali manjšinskih organizacijah. Izredna naturalizacija iz nacionalnih razlogov je tudi mogoča, če je bil prosilec iz prejšnjega odstavka iz slovenskega državljanstva odpuščen zaradi opravičljivih razlogov in ponovno prosi za sprejem vanj.

(3) Izredna naturalizacija je mogoča tudi v primeru potomca slovenskega izseljenca, ki ne izpolnjuje pogoja sorodstvene vezi iz prvega odstavka in pogojev iz drugega odstavka tega člena, če so podani izjemni nacionalni razlogi za njegov sprejem v državljanstvo Republike Slovenije.

(4) Izjemni nacionalni razlogi iz prejšnjega odstavka so podani, če je prosilec s svojim delovanjem izjemno prispeval k družbenemu, gospodarskemu, znanstvenemu, kulturnemu ali drugačnemu razvoju Republike Slovenije in k povečanju mednarodnega ugleda Republike Slovenije.

(5) Prosilec prošnji priloži dokazila, ki potrjujejo njegovo aktivno vez iz drugega odstavka tega člena in dokazila. S katerimi ustrezne organizacije potrjujejo njegovo vsaj petletno aktivno delovanje iz drugega odstavka tega člena. Če je to mogoče, prosilec predloži tudi v tujini izdane uradne listine, iz katerih je razvidna njegova opredelitev za slovensko narodnost.

(6) Mnenje o izpolnjevanju meril iz drugega in četrtega odstavka tega člena ter o upravičenosti za sprejem v državljanstvo Republike Slovenije oblikuje državni organ. pristojen za sodelovanje s Slovenci v zamejstvu in po svetu. Če ta organ pri oblikovanju svojega mnenja ugotovi, da potrebuje še dodatne informacije o prosilcu, zanje preko notranje konzularne službe ministrstva, pristojnega za zunanje zadeve, zaprosi pristojno diplomatsko-konzularno predstavništvo Republike Slovenije«.

PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA

2- člen
Vloge za sprejem v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. člena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije, ki so vložene do začetka uveljavitve določb te uredbe, se rešujejo po določbah Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. člena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS. št- 41/07 in 45/1 O).

3- člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

St. 0071 7-4/201 3

Ljubljana. dne 13. marca 2013

EVA 201 3-1711-0011

Vlada Republike Slovenije
Janez Janša I.r-
Predsednik

———————————————-

(quem puder contribuir para melhorar a tradução, escreva-nos)

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